Dotaz

Tokos Mario xtokos00 na stud.fee.vutbr.cz
Pátek Únor 9 09:46:09 CET 2001

On 29 Jan 2001, Krba Martin wrote:

> Chci se zeptat. Jakou distribuci RedHat si mohu stahnou a vypalit na CD z
> Windows *.iso nebo RPM balicky. Moje CD-ROM nepodporuje zavedeni systemu z
> CD.
> Dekuji Martin Krba

 Ja bych doporucil radeji .iso protoze, kdys si vypalite RPM baliky pod
WYN pak budou mit nastavene atributy eXecute > nezadouci, protoze pak to
jde jenom velice optizne instalovat z CD (spis to vubec z CD nedje,je
nutne to kopnout na disk a zmnenit atributy.)

V pripade .iso to pak nedala zadny problem, a dokonce to jde i bootovat

                                             Tokos Mario, MTi