pakety na vadnem kabelu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Únor 9 10:03:55 CET 2001

| Odesílatel: Miroslav BENES <mbenes na tenez.cz>
|
| Nevim. Kdyz to pokladali, jeste jsem byl na houbach (skoro) a nemohl
| jsem to nijak ovlivnit.
| To byla doba, kdy se myslelo, ze pocitace spasi svet. Do kazdeho
| koutku natahli kabel k terminalu, ale vetsina z nich se asi ani
| nepouzivala.

No, to by chtelo analyzator. Nejenom SVR, ale fakt jednotkovy impuls a na
rychlem osciloskopu se divat na odezvy a zjistit, kde co je za problem.

| Ano. Mezi budovami neni prima viditelnost, musela by se navic
| podkopavat silnice ...
| Jedine "rozumne" reseni je dokopat do plne funkcniho stavu frat,
| ktery tu uz mame.

hmm,... to muze byt taky casove/financne narocne.

| To nepujde. Tenm kabel je zakopany v zemi a ani nevime presne, kudy
| vede. A jsme radi, ze jsme vubec nasli oba jeho konce.

Zkuste dat na oba jeho viditelne konce bridge, co to udela. Tim izolujete
ty dve propojene jakoby site (ikdyz to je jen jedna) a nebudou pres koax
behat pakety co patri jinam. Tim sice neodstranite pricinu, ale pomuzete
datum.

Jestli to nechcete instalovat, tak vam muzu poslat demo (plne funkcni, ale
jen na ISA) soft DOS na disketu, staci tam dat jenom ISA sitovky, nastavit
parametry paketoveho driveru a bootnout.

(rypnu si: vsude nemusi byt linux ;-)

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz