tv karta pod linuxem

Roman LISZKA aplint na volny.cz
Pátek Únor 9 08:14:27 CET 2001

Bob Koutsky wrote:

> Zdravim,
>
> mate nekdo zkusenosti s nejakou tv kartou pod linuxem? Jakej typ,
TView99 (CPH 053) (cip BT 878)

> jakej software,
kernel 2.4.0 a v nem bttv verze 0.7.50, pro zobrazovani xawtv, na
teletext i dalkove ovladani jeste nebyl cas

> jak dobre funguje,
funguje bez dodatecnych uprav software, akorat byl problem v kolizi DMA
na me desce s chipsetem SIS, neboli bylo treba u disku vypnout DMA, ale
u kamose s Intel VX cipsetem i s DMA bez problemu

> co vsechno umi
TV mono, FM radio stereo (CPH 063 bez radia), zachytavani jednotlivych
obrazku i videosekvenci do MJPEG v linuxu PAL/2, pod winy i full PAL s
nekterymi kodeky, teletext, dalkove ovladani

> jak snadny/tezky bylo ji rozchodit,
strcit do pocitace, a bylo to, fungovala i s jadrem 2.2.13 a patchem z
hardware.penguin.cz, ale bttv rval, ze je moc stary, tak jsem presel na
jadro 2.4.0 kde zadny patch netreba

> jak dobrou potrebuje antenu...
asi dobrou, jsem sice napojen na kabelovku, ale kdyz jsem zkousel chytat
na kus dratu vysilac cca. 200 vzdaleny (ale o dobrych 50 m vys), zadna
slava, na krabicove TV to bylo o mnohem lepsi

> zajimaji me spis cisty tv karty, ne kombinace s grafickou (jestli vubec neco takovyho existuje)...
pozor, nektere kombinace s graf. kartami jsou problemovymi, doctete se v
prilozenem souboru README az po instalaci do Windows (mohu zaslat), nebo
nekde na webu (myslim ze www.tview.com.tw), ale s SIS 6326 i TNT Vanta
fachci, osobne jsem zkousel

> predem diky,
jeste se mrknete na hardware.penguin.cz

Ing. Roman LISZKA				AplInt
mailto: webmaster na www.hledam.cz			Dukelska 672
tel.: +420 659 334 621, +420 603 344611		739 61 Trinec 1
http://www.hledam.cz				Czech Republic