Cestina v Mozille (Re: tisk z mozilly)

David Kuzela david na kuzela.cz
Úterý Únor 13 20:29:55 CET 2001

Michal Krause pise:
> A take dabelsky nestabilni - alespon u mne. Jaka je Vase zkusenost? Me
> treba uz po nekolik verzi spolehlive klekne na vyhledavani v ramci
> stranky (napisu, co chci hledat, odmacknu a jaky jsi byl, Galeone). To
> jej u mne diskvalifikuje z bezneho pouziti. Jinak ale souhlasim, ze
> funkcne i rychlostne je na tom dost dobre.

Ano, pri hledani pada -- nemuze (alespon u me) najit funkci CreateInstance__*
v knihovnach mozilly, jelikoz jsem na dial-upu nechce se mi to zkouset, ale
priste si stahnu binarku z galeon.sourceforge.net; moje mozilla (stazeno z
mozilla.org) tuhle funkci opravdu postrada, kvuli tomu mi nesly slinkovat
zdrojaky galeonu :-(. [vyvojari asi pouzivaji CVS verzi]

Jinak ovsem slape jako hodinky a nepada (skoro) vubec.  Vyhledavani se da
ozelet, kdyz ctu nejakou dokumentaci, pustim si Mozillu, ale v beznem
surfovani vitezi Galeon svoji rychlosti. A take tim, ze ma dynamicky
vytvarene UI pomoci libglade :-)

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-