Cestina v Mozille (Re: tisk z mozilly)

David Kuzela david na kuzela.cz
Neděle Únor 11 09:06:11 CET 2001

>    Mimochodem, cestina na obrazovce vam funguje dobre? Mne se nektere
> ceske znaky zobrazuji v jine velikosti a jinym pismem, pripadne se uplne
> vynechavaji.

Bez problemu, moje verze (URL=about:)

 Mozilla 0.7 [Mozilla/5.0 (X11; U; Linux 2.4.1 i686; en-US; 0.7) Gecko/20010105]

a to jak v mozille, tak v galeonu (galeon.sourceforge.net); vrele ho doporucuji
vsem, oproti mozille je dabelsky rychly.

BTW - stahnul jsem si binarku, zdrojaky jdou prelozit bez problemu, ale pri
slinkovani jsem mel potize, zda se, ze hlavickove soubory, ktere mam patri k
(nepatrne) jinemu buildu, nez je moje binarka mozilly :-(

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-