Cestina v Mozille (Re: tisk z mozilly)

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Únor 11 14:49:40 CET 2001

On 11/02/2001, David Kuzela wrote:

> Bez problemu, moje verze (URL=about:)
>
>  Mozilla 0.7 [Mozilla/5.0 (X11; U; Linux 2.4.1 i686; en-US; 0.7)
>  Gecko/20010105]

Potvrzuji, ale pozor, obcas se nejak zblazni detekce kodove stranky
(typicky se to stava na serverech Seznamu - proc, to jsem zatim
nezkoumal) a snazi se zobrazit stranku, ktera je prokazatelne v
ISO-8859-2, jako CP1250 apod. Reseni je prehodit charset rucne v menu
View->Character Coding. Rovnez je take dobre v preferencich pridat
cestinu mezi pozadovane jazyky a nastavit vychozi kodovani na nejake
stredoevropske (dle platformy).

> a to jak v mozille, tak v galeonu (galeon.sourceforge.net); vrele ho
> doporucuji vsem, oproti mozille je dabelsky rychly.

A take dabelsky nestabilni - alespon u mne. Jaka je Vase zkusenost? Me
treba uz po nekolik verzi spolehlive klekne na vyhledavani v ramci
stranky (napisu, co chci hledat, odmacknu a jaky jsi byl, Galeone). To
jej u mne diskvalifikuje z bezneho pouziti. Jinak ale souhlasim, ze
funkcne i rychlostne je na tom dost dobre.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka