Jaky nejvetsi HDD lze pouzit na 386SX

David Jez dave.jez na seznam.cz
Neděle Únor 11 10:51:07 CET 2001

> Což, pravda, je v Linuxu veliká výhoda :-)
> Petr Bravenec
  Tak EZ drive je presne to, co nikdy nepouzivej. Uz jenom proto, ze si vede
tabulku co kam preklada nekde v 1. stope a pokud se ti s ni cokoliv stane
(ver ze to bude velice casto) tak jsou veskera data v haji.
	Nejlepsi je pokud mas maly disk tak si ho nastavit v BIOse a velky disk
nenastavovat vubec (ja mel 3 disky a 1 cdrom na 386SX - velky disk byl
pripojen pres zvukarnu) Ma to tu vyhodu, ze pokud mas crypled BIOS
(nektere dokazi disk znicit pokud ho nastavis jako treba 500 a je vetsi)
tak ho linux nebude pouzivat.
	Je ale zapotrebi mit radic, ktery je v jadre podporvany, jinak
hrozi nebezpeci, ze BIOS prece jen pouzije. (I to se mi stalo na jednom
NoName radici, presto ze byl v BIOSu vyply disk tak za 500 MB to proste
nejelo) je zapotrebi na to davat bacha.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz