Apache: access forbiden

DaMNeD lek.pbpe na cbox.cz
Pondělí Únor 12 01:04:43 CET 2001

dobry den,

nainstaloval jsem si Apache (1.3 tusim)

nalogoval jsem se jako root, hned na me blikla stranka, jako ze to funguje a
tak, ...

do /home/http/html  jsem nakopiroval svoje stranky,  a odkaz
http://127.0.0.1 v pohode fungoval

druhej den rozjedu pocitac, dam lynx http://127.0.0.1  a ono to na me krici,
ze nemam povolen pristup k "/"   ( nemam pristup ani jako r00t )

pritom mam nastavene_ User, Group : nobody, a pod... proste Default

kdyz mrknu do /etc/httpd/conf/httpd.conf,  tak tam jsou direktivy adresaru
<Directory/> a pod,

ale uvedene adresare jsou jednou v uvozovkach, podruhe ne, ...

a koukali jste se do toho jejich manualu ?  <8-O

ani v tech jejich FAQ jsem nenasel nic ...
( ze by to bylo v Linux Meta-FAQ  ? :o)))

kdyby nic, tak alespon odkaz na ceske manualy, knihy .... srdce zahreje

Apache is great, diky