Apache: access forbiden

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pondělí Únor 12 08:51:47 CET 2001

Dobry den
Ono nejde o to, ze jste jako root. Apache je spusten jako nobody (jak jste
psal) a tento uzivatel musi mit na ceste k danemu souboru prava alespon pro
listovani ve vsech adresarich, kterymi prochazi. Takze adresare /home,
/home/http a /home/http/html musi mit prava treba 701 (pokud ovsem nobody
neni ve skupine, ktera je nastavena u techto adresaru).

                                        Pavel Rauš