name server

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Únor 12 09:21:53 CET 2001

> zaspal jste dobu. V tehle verzi je bezpecnostnich problemu hned nekolik,
> dokonce i takovych, ktere nezvanemu navstevnikovi daji roota, jen to

Nepozrel som sa teraz do nejakeho listingu, ale nepamatam, ze by v tej
verzi bola diera az na exploit. Ta verzia tusim bola alergicka na
rozne DOS. Ale napr. voci poslednej TSIG diere(exploit) je imunna.
Ale takci tak je lepsie upgradovat na 8.2.3.

> hvizdne. Durazne doporucuji upgrade na 8.2.3 nebo devitkovou radu. A
> neni to named, ale bind ;-) Blizsi informace viz www.securityfocus.com
> nebo www.underground.cz... nebo jakykoliv sajt venovany bezpecnosti.

Nazov BIND je nazov celeho balika utilit. Samotny DNS server je tiez z
toho baliku ale vola sa NAMED(name demon).

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2