OT: DocBook

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Pondělí Únor 12 10:35:38 CET 2001

|Existuje na to nejaky editor krome emacsu? Kdyz nemam s DocBookem prakticke
|zkusenosti, pise se to dost spatne v keditu apod. Pripada mi jako by
existovaly
|jenom konvertory z DocBooku do cehokoliv, ale na editor jsem nenarazil.

Prakticky ne, aspoň pokud nechcete platit v dolarech. Podle mého je nejlepší
napsat makra do Vašeho oblíbeného editoru. Koneckonců emacs pracuje s
DocBookem taky tak. Já si napíšu makra do vimu.

Co se týká praktických zkušeností, taky je nemám (nebo je mám asi 3 dny, což
je totéž), ale pokud umíte psát HTML, leccos je moc moc podobné, jenom se to
jinak jmenuje.

Našel jsem báječnou příručku, která mi psaní v DoCBooku osvětlila, a nebyla
dlouhá, fakt dobře napsaná. Je na
http://www.freebsd.org/tutorials/docproj-primer/x1260.html Moc moc
doporučuji, je to hodně instruktivní, a po přečtení, které mi trvalo cca
něco přes hodinu jsem byl okamžitě schopen psát v DocBooku.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác