Cestina v Mozille (Re: tisk z mozilly)

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Únor 12 11:11:56 CET 2001

On 12/02/2001, Miroslav Petricek wrote:

>  > A take dabelsky nestabilni - alespon u mne. Jaka je Vase zkusenost?
>  > Me treba uz po nekolik verzi spolehlive klekne na vyhledavani v
>  > ramci stranky (napisu, co chci hledat, odmacknu a jaky jsi byl,
>  > Galeone). To jej u mne diskvalifikuje z bezneho pouziti. Jinak ale
>  > souhlasim, ze funkcne i rychlostne je na tom dost dobre.
>
> To mi taky nefunguje, navic se mi nezobrazuji ani https stranky.

To me jo. Je ale treba mit nainstalovanou nejakou Mozillu s integrovanym
PSM. Galeon pak musi byt posledni nebo predposledni verze (tusim 0.9pre2
a pre3 nebo tak nejak).

> Tento tyden ma vyjit Mozilla 0.8, tak uvidime...

Snad to melo byt dokonce dnes, nemyslim-li se :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka