Presmerovani provozu

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Únor 12 11:14:56 CET 2001

On 12/02/2001, Jan Marek wrote:

> omlouvam se za (mozna) stupidni dotaz: bude tohle fungovat
> obousmerne??? T.j.: dokaze netcat poslat zpet odezvu toho serveru?

Ano. Kdyz se spousti sitovy demon z inted (a podobnych), funguje to tak,
ze ma na stdin/stdout pripojeny ten prichozi socket. No, a netcat
funguje presne takto (stdin posila na socket, odpoved pak tlaci na
stdout).

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka