OT: DocBook

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Neděle Únor 11 12:25:17 CET 2001

Milan Zamazal napsal:
|autor).  Pokud je mi známo, s dokumenty v Lyxu lze rozumně pracovat jen
|v Lyxu -- exportovaný formát není příliš vhodný pro následné ruční
|rozšiřování dokumentace a navíc po jeho editaci jej Lyx již nemusí být
|schopen znovu načíst.

Děkuji mnohokrát, to jsou informace cennější zlata. Z toho tedy vyplývá, že
LyX nedokáže zaručit, že načte ručně psané soubory od jiných autorů, jestli
jsem to dobře pochopil. To by znamenalo, že skutečně není dobré na něm
stavět dokumentaci.

|Lépe je používat dokumentační nástroje, které nejsou vázány na konkrétní
|editor.  V současné době jsou asi nejpraktičtější již zmiňované DocBook
|a Texinfo.

Už jsem si vybral DocBook, ale je to hrozný propletenec všech možných
katalogů, dssl souborů, dtd souborů, takže snad to dám jednou dohromady.
Zatím budu psát v HTML.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác