Instalacia RH5.2 a Win98

Marian Cigas hw1 na AURUS.SK
Pondělí Únor 12 11:21:57 CET 2001

Potreboval by som poradit, ako postupovat pri instalacii Linuxu a Win98 na
jeden disk (20GB).
Malo by to vyzerat takto:
1. cca 4GB Win98
2. cca 5GB RH5.2
3. zvysok disku Win particia.

Skusal som fdiskom vytvorit 4GB particiu pre Win, zvysok disku som nechal
volny.
Po nainstalovani Win98 som nainstaloval RH5.2, pouzil som 5GB disku, zvysok
som nechal volny. Linux som instaloval pomocou DiskDruid a linuxove
filesystemy  mi dal na ext part. (/dev/hda5 a vyssie). LILO som dal do MBR.
Potom som chcel z volneho miesta vytvorit dalsiu Win particiu, ale Windosovy
fdisk tam to volne miesto nevidel. Tak som to creatol v Linuxe, nastavil typ
WIN95 FAT32 (LBA), a potom som to naformatoval normalne vo Win98.
Ale pri bootovani mi zacal Linux hadzat chyby na /dev/hda6 (uzivatelsky
filesystem, u mna /u). Kedze som tam nemal ziadne data, cfdiskom som ten
filesystem zrusil a znovu vytvoril a po restartovani naformatoval. Chvilu to
islo, ale potom znova pri starte zacalo vypisovat chyby na /dev/hda6.

Takze predpokladam, ze som pri instalacii nieco spravil zle. Ked som robil
instalaciu na 6GB disk s tym, ze som tam mal 2GB Win a potom som dal zvysok
disku Linux, chodilo to OK. Viete mi poradit ako nainstalovat Win+RH5.2 na
20GB hdd s rozdelenim ako som napisal na zaciatku?

diky
s pozdravon
Marián Čigáš