LDAP - OpenLDAP

Jan Kurik kurik na amis.cz
Pondělí Únor 12 12:17:24 CET 2001

Dne Po, 12 úno 2001 jste napsal(a):
> Dobry den,

> kdyz uz se tu resi takovy problem: Nasel by se nekdo, komu se
> podarilo rozbehnout spolupraci LDAP<->Win2000AdvanceDirectory?
>
> V prvni fazi by mi asi stacila spoluprace jednosmerna, tj.
> LDAP->Win2000...

  O to jsem se pokousel. Ale bohuzel jsem nebyl schopen nektere polozky v
Win2000AdvanceDirectory plnit z venku. Kdyz jsem se prihlasil na
ActiveDirectory jako administrator, tak mne to nechalo hrabat ve vsem,
kromne uzivatelskych hesel a nemohl jsem pridavat dalsi uzivatele a
zarazovat je do skupin. Cimz to pro mne pozbylo funkcnosti, kterou jsem od
toho potreboval.

  Pokud potrebujete pouze menit nektere polozky u uz zavedenych uzivatelu,
lze to resit pres ldapadd, ldapmodify z linuxu.

 Jsem tedy celkem skepticky k tomu, ze by to nekdo plne rozchodil. Ale
treba se nekdo takovy najde.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>