LDAP - OpenLDAP

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Únor 12 15:05:06 CET 2001

kurik na amis.cz (Jan Kurik) writes:

>   Outlook neumi s LDAP spolupracovat vubec, Outlook Express sice jo, ale
> mizerne. V Netscape Messanger se da celkem dobre pouzit LDAP jako
> centralni adress-book ( ale podarilo se mi ho rozchodit pouze read-only ).
> Co se tyce roamingu, tak castecne to funguje, ale chce to dopsat vlastni
> schemata do OpenLDAP a ani tak mi to nechodi na 100%.

Roaming jsem s OpenLDAP v1.2 pouzival bez sebemensich problemu, v
OpenLDAP v2.0 jsem se zatim nedostal k napsani tech spravnych schemat
(v OpenLDAP v1.2 v Debianu byly soucasti standardniho baliku).

Address-book v Netscape Messengeru proti OpenLDAP v2.0 v podstate
nefunguje (porad vyhazuje nejake nechutne chyby), ale obcas vypise i
prvnich deset adres :-( kdyz se zadari). Netscape Messenger zrejme
nepracuje zcela podle nejnovejsich RFC, takze do LDAP nepridate treba
polozku userSMIMEcertificate, ale to je opravdu jenom detail, ktery tu
nefunkcnost nijak neovlivnuje :-(

Naopak OE funguje (ale opravdu by mne zajimalo, kdo psal ty dotazy pro
LDAP, kdyz to snad prochazi celou databazi, brr)

Brno, Czech Republic