Instalacia RH5.2 a Win98

Tomas Znamenacek xznamen na fi.muni.cz
Pondělí Únor 12 13:01:44 CET 2001

Marian Cigas wrote:

> fdisk tam to volne miesto nevidel. Tak som to creatol v Linuxe, nastavil typ
> WIN95 FAT32 (LBA), a potom som to naformatoval normalne vo Win98.

Ono to asi souviset nebude, ale po nekolika bezesnych odpolednech (uh
:-) jsem prisel na to, ze neni dobry napad delat veci typu cfdisk v
Linuxu a format ve Windows, viz man fdisk (tusim). Pise se tam, ze
DOSovy fdisk a format spolu spolupracuji trosku nestandardnim (dere se
mi na klavesnici slovo Microsoftim) zpusobem, ktery neni (tradicne)
zcela koser. Pokud budete delat cfdisk v Linuxu a pak format ve Woknech,
je treba (a je to zahodno, zkusenost je dobra skola) mezi tim udelat
jedno dd, ale to by nebylo dobre psat z hlavy, je to v tom man fdisk.

Zoul

--
We all know Linux is great... It does infinite loops in 5 seconds.
(Linus)