Instalacia RH5.2 a Win98

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Únor 12 14:59:47 CET 2001

Tomas Znamenacek schrieb in Nachricht <3A87D0A8.FD1045DE na fi.muni.cz>...

>Ono to asi souviset nebude, ale po nekolika bezesnych odpolednech (uh
>:-) jsem prisel na to, ze neni dobry napad delat veci typu cfdisk v
>Linuxu a format ve Windows,

To asi suvisiet bude - ja som si tak tiez raz odpisal data pri pokuse
nainstalovat Win98 - priebeh bol dost podobny. Cele to vyzeralo,
akoby sa "otocil" okolo 8 GB hranice a zacal pisat niekam dole,
ale nejako blizsie som to neskumal. Nakoniec som urobil
fdisk aj mkdosfs v Linuxe, Bill bol spokojny a data su v poriadku.

Zdravi
--
                                                      Stano