maximalni velikost pameti pro 1 proces na 2.4.x

fuf na fuf.sh.cvut.cz fuf na fuf.sh.cvut.cz
Pondělí Únor 12 12:21:17 CET 2001

Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> wrote:

> To vypada na chybu. Zkuste novejsi jadro, pripadne posledni patche. URL
> jsem dneska uz do konference posilal.

   zkousel jsem uz nejnovejsi patch od rik van riela (2.4.1-vmpatch), ale
 ten zlepsil stav veci jen trochu. proto jsem zacal podezrivat samotny
 kernel a jeho omezeni na maximalni velikost 1 procesu. do acX patchu se
 mi zatim prilis nechce, protoze v 2.4.1-ac3 byl nejaky problem s
 radicem adaptecu, a prece jenom to je produkcni masina, ktera by mela
 fungovat :)
   vi nekdo, jak je to presne s tou maximalni pameti pro 1 proces?

--
			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)