maximalni velikost pameti pro 1 proces na 2.4.x

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Únor 12 13:37:04 CET 2001

>    zkousel jsem uz nejnovejsi patch od rik van riela (2.4.1-vmpatch), ale
>  ten zlepsil stav veci jen trochu. proto jsem zacal podezrivat samotny
>  kernel a jeho omezeni na maximalni velikost 1 procesu. do acX patchu se
>  mi zatim prilis nechce, protoze v 2.4.1-ac3 byl nejaky problem s
>  radicem adaptecu, a prece jenom to je produkcni masina, ktera by mela
>  fungovat :)
>    vi nekdo, jak je to presne s tou maximalni pameti pro 1 proces?

 Je to v /proc u kazdeho procesu v /proc/[pid]/stat je to cca 24 cislo od
zacatku souboru :-) - u 2.2.x kernelu, 2.4.x tu nemam.

 Libproc to oznacuje jako rss_rlim (resident set size limit).

 Ked koukam do zdrojaku libproc a je to 23-ti cislo a 'ps' to vypisuje jako
sloupec "LIM" mozna pomoci

	ps -a --format=pid,lim

bohuzel na mem stroji to ukazuje na misto cisel 'xx' :-(((

 Bezne je to '2147483647' u 2.2.x

			Karel