tv karta pod linuxem

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Únor 12 16:05:24 CET 2001

"Pavel Janík ml." wrote:

>    From: Ji?í Mlíka <jmlika na volny.cz>
>    Date: Thu, 8 Feb 2001 22:20:30 +0100
>
> Zdravím,
>
>    >      Používám Askey TView99 (smamostatná PCI karta) s chipem BrookTree 878,
>    > který je v linuxu podporován modulem bttv. Karta nemá chip na dekódování
>
> nechtěl byste o této kartě napsat něco pro další číslo Linuxových novin?
> Pokud ano, kontaktujte prosím redakci na adrese noviny na linux.cz.

Ja pouziva TVPhone 98 - vybiral jsem si mezi touto a Capture98
a kartami Askey - zvitezila karta od Aver, protoze Askey neumi televizni
stereo
vubec a barvy byly taky nejake divne (ne ze by byly nejak blbe ale
proste Aver
mel barevne podani obrazu lepsi) - Aver po drobne uprave
(myslim, ze na www.tvfreak.cz nebo tak nejak je navod na pripajeni
jednoho keramicke filtru
a je vcelku trivialni) umi i ceske stereo.

Phone jsem si poridil, abych umel i radio - a postupne se dostavaji moje
patche i do driver bttv - je ale potreba pouzivat ty z autorovy stranky
celkem
dlouho totiz trva nez to prevadi do kernelu - nicmene tyt posledni bttv
0.7.55
se az tak moc nelisi od toho co mam doma. (treba v nem uz konecne jede
to radio :))
Jeste to ale ma mouchy s prepinanim sterea a taky tam chybi moznost
zapnout AGC
coz na nekterych televiznich kanalech vyrazne vylepsuje barevnou kvalitu
obrazu -
bohuzel zatim tedy systemem DODO - no doufam ze v dohledne dobe to pujde
i pres drivery jelikoz permanentne masiruji autora :)

--
             There are three types of people in the world:
               those who can count, and those who can't.