tv karta pod linuxem

Daniel Smolik smolik na itglobalsource.cz
Pondělí Únor 12 17:15:56 CET 2001

Zdenek Kabelac wrote:

> Ja pouziva TVPhone 98 - vybiral jsem si mezi touto a Capture98
> a kartami Askey - zvitezila karta od Aver, protoze Askey neumi televizni
> stereo
> vubec a barvy byly taky nejake divne (ne ze by byly nejak blbe ale
> proste Aver
> mel barevne podani obrazu lepsi) - Aver po drobne uprave
> (myslim, ze na www.tvfreak.cz nebo tak nejak je navod na pripajeni
> jednoho keramicke filtru
> a je vcelku trivialni) umi i ceske stereo.
>
> Phone jsem si poridil, abych umel i radio - a postupne se dostavaji moje
> [...]
Jo jo vsiml jsem si tveho jmena v change logu. On je Knorr
asi dost zaneprazdneny.
Pamatuji se, ze asi pred rokem byla v driveru chyba a me na
ni padal kernel.
Se starsi verzi me to chodilo a s novejsi ani nahodou.
Posilal jsem mu patche jak o zivot. Chvili to trvalo, ale
nakonec to opravil a ja zas mohl spokojene sledovat
televizi. A kde rostou ty upravy od tebe ? To jsou zmeny pro
tu AVER nebo neco obecneho pro ceske stereo (Msp3400).

					Dan

--
Daniel Smolik
IT Global Source