ANNONCE: Distribuce Mandrake 7.2 v nabídce služby Linux-CD!

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Únor 12 18:30:44 CET 2001

On 12-Feb-2001 Linux-CD wrote:
> Dobrý den,
>
> od dnešního dne je v nabídce služby Linux-CD také stále oblíbenější
> distribuce Mandrake 7.2. Reagujeme takto na přání uživatelů, kteří tuto
> distribuci používají. Stejně jako ostatní distribuce v nabídce je i tato
> nabídnuta se všemi aplikovanými opravami, které jsou k danému datu
> dostupné.
> Více informací: http://www.linux-cd.cz/info-8.phtml
>
> Od 1. února 2001 jsou také aktualizovány distribuce RedHat 7.0, které již
> obsahují např. opravenou bezpečnostní chybu jmenného serveru Bind.
> [...]

Je to tak tyden, co jsem si to stahoval a vypalil. Jak cerstve to mate?

Jeste dotaz ohledne cestiny.
Nepodarilo se mi rozchodit zobrazovani ceskych fontu ve start menu (nebo jak se
to tu jmenuje) v kde2. Zajimave je, ze ve spodni casti je vse v poradku, ale
nad carou se mistu pismen s diakritikou, zobrazuje pouze otaznik. Prohraboval
jsem se v tom pomerne dost, ale nenasel jsem zpusob jak to zprovoznit.

Funguje vam to nekomu. Vypada to na problem v konqueroru, ale je to spis muj
odhad.

Uvitam vsechny namety.

Pavel

--