ANNONCE: Distribuce Mandrake 7.2 v nabidce sluzby Linux-CD!

Radek.Vybiral na vsb.cz Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Únor 12 20:27:08 CET 2001

On Mon, 12 Feb 2001, Pavel Lisy wrote:

> Jeste dotaz ohledne cestiny.
> Nepodarilo se mi rozchodit zobrazovani ceskych fontu ve start menu (nebo jak se
> to tu jmenuje) v kde2. Zajimave je, ze ve spodni casti je vse v poradku, ale
> nad carou se mistu pismen s diakritikou, zobrazuje pouze otaznik. Prohraboval
> jsem se v tom pomerne dost, ale nenasel jsem zpusob jak to zprovoznit.
>
> Funguje vam to nekomu. Vypada to na problem v konqueroru, ale je to spis muj
> odhad.

Uz to tu bylo reseno aspon trikrat... Archiv jste zkousel?

Pro velky uspech to zopakuji, doufam ze naposledy.

KDE ocekava, ze vsechny prelozene hlasky jsou ve formatu UTF-8. To
samozrejme jsou, vim to docela dobre, protoze to prekladam :)
Problem je ve chvili, kdy se do menu v KDE integruje nabidka aplikaci,
ktere se nainstaluji s distribuci Mandrake. Tam jsou vsechny hlasky v
kodovani ISO-8859-2. To je taky v poradku, to vim taky dobre, protoze
jsem to taky prekladal :), v jinych window-manazerech to
zobrazuje dobre.

Ciste reseni zatim neexistuje, existuje pouze hack, ktery prevede vsechny
ceske hlasky do kodovani UTF-8 a nasledne se musi spustit program
update-menus. Tim se docili korektniho zobrazovani menu v KDE, prestane
ale zase fungovat korektni zobrazeni v aplikaci na editovani techto
polozek, protoze ty v UTF-8 nepracuji. Taky to potom spatne zobrazuje v
jinych manazerech.

Az jednou budou veskere hlasky v jednotnem kodovani, pak takove problemy
nikdy nenastanou.

R.V.