Instalacia RH5.2 a Win98

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Únor 12 20:58:10 CET 2001

On Mon, 12 Feb 2001, Marian Cigas wrote:

> Potreboval by som poradit, ako postupovat pri instalacii Linuxu a Win98 na
> jeden disk (20GB).
> Malo by to vyzerat takto:
> 1. cca 4GB Win98
> 2. cca 5GB RH5.2
> 3. zvysok disku Win particia.
>
> Skusal som fdiskom vytvorit 4GB particiu pre Win, zvysok disku som nechal
> volny.

.....skráceno......

> instalaciu na 6GB disk s tym, ze som tam mal 2GB Win a potom som dal zvysok
> disku Linux, chodilo to OK. Viete mi poradit ako nainstalovat Win+RH5.2 na
> 20GB hdd s rozdelenim ako som napisal na zaciatku?

Já když jsem rozděloval disk tak takhle:

Vše smazal a win fdiskem udělal primary požadované velikosti pro win, cely
zbytek extended a v extended logické pro win a nechal místo pro swap a
linux, naformátoval win format a nainstaloval win.
Potom spustil instalaci linuxu ve volném místě udělal oddíly pro linux,
nainstaloval linux přidal do lila startování win a je to.

PS. Samozřejme že to jde pouze na čistém disku, což je pro M$ výhoda,
občas se musí smazat.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.