tv karta pod linuxem

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Únor 12 20:06:12 CET 2001

Daniel Smolik wrote:

> Jo jo vsiml jsem si tveho jmena v change logu. On je Knorr
> asi dost zaneprazdneny.

Rekl bych ze se me podarilo s nim navazat kontakt ve stylu,
ze do tydne na muj mail nejak rozume reaguje.

> nakonec to opravil a ja zas mohl spokojene sledovat
> televizi. A kde rostou ty upravy od tebe ? To jsou zmeny pro
> tu AVER nebo neco obecneho pro ceske stereo (Msp3400).

Dekodovani ceskeho stereo je celkem vzato hardwarova zalezitost.
Proste je potreba tam mit filter na 6.25MHz zapadni norma je
na 6.5 coz neni ono.

Jakmile karta zvladne najit stereo kanal, tak pak je to zalezitost
chipsetu, aby se s tim vyrovnala. Karta AVER na to pouziva
Philipsacky TDA9840 k nemuz se da nastesti stahnout doc z webu.

Ci-li moje upravy jsou celkem specificke k tomuto chipu - plus nejake
dalsi o kterych "vyjednavam" s bttv maintainerem - automaticke
prepinani mono-stereo-lang1, vynucene stereo pri dualu apod.

Jinak patche nevydavam, ale tak do mesice se stavaji soucasti
bttv sice ne uplne v puvodni podobe, ale co se da delat...

Pokud by byla nejak stranka o linux a televiznich kartach tak
bych tam mozna prispel ale u sebe to nehodlam vystavovat.

--
             There are three types of people in the world:
               those who can count, and those who can't.