ANNONCE: Distribuce Mandrake 7.2 v nabidce sluzby Linux-CD!

Linux-CD info na Linux-CD.cz
Pondělí Únor 12 22:16:46 CET 2001

On Mon, 12 Feb 2001, Pavel Lisy wrote:

> Je to tak tyden, co jsem si to stahoval a vypalil. Jak cerstve to mate?

Aktualizace je ke dni 1.2.2001. Pokud jste si stahnul ISO image z mirroru
distribuce Mandrake, pak neobsahuji zadne opravy chyb, pouze verze pro
download oproti krabicove verzi ma KDE 2.0.

	Martin Javorsky, tym Linux-CD

--

E-mail:  info na linux-cd.cz