Nastaveni tiskarny v redhatu

Rudolf Ulc Rudolf.Ulc na oku-st.cz
Úterý Únor 13 07:50:40 CET 2001

Dobrý den

>Na konci instalace redhatu se vas instalacni program zepta, jestli chcete nainstalovat tiskarnu. Jak se da tenhle program >spustit pozdeji ?? Nemuzu prijit na to, jake ma jmeno. Rucne editovat printcap se mi tedy nechce, xka na tom stroji nemam >(printool), takze bych jeste mohl prihrat plugin do linuxconfu.

Tento problém jsem řešil s kolegou asi před půl rokem - RedHat myslím do verze 5.2 měl v textovém setupu
nastavení tiskárny a tento program se dal spustit i později (v textovém režimu). Potom zmizel.

Kolega toto napsal do Bugzilly a z RH mu odepsali něco v tom smyslu (přesnou formulaci si nepamatuji),
že nemají čas udržovat nastavovací program pro 2 různé prostředí a že snad někdy příště ...
Informace o této "chybě" se pak ihned z Bugzilly zmizela. Úsudek si jistě udělá každý sám.

Zřejmě za to může všeobecná tendence ke grafickému prostředí - což se mě osobně nelíbí, já spouštím X okna
jen když je potřebuji a spíše používám virtuální konzole.

Ing.Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz
idc na oku-st.cz