samba 2.0.7 na ReadHat 5.2

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Úterý Únor 13 07:59:36 CET 2001

Preji prijemny den
Stahl jsem zdrojaky (.srpm) a zkompiloval dle readme ( nebo ktereho
toho souboru). Akorat si dejte bacha, binarky jsou pak v jinych adresarich
nez /bin, /sbin, /usr/bin nebo /usr/sbin. nakopirujte si je do /usr/bin a
bude to chodit.

Snad to bude pochopitelne

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz