VGA=ASK

Roman LISZKA aplint na volny.cz
Úterý Únor 13 08:00:23 CET 2001

Miroslav Petricek wrote:

> [...]

Pridam se se svym dotazem, v lilo.conf mam append="vga=0x314", lilo
spustene a dokonce jadro pri bootovani vypisuje:
Kernel command line: BOOT_IMAGE=tv ro root=306 ramdisk=0 vga=0x314
ale nic se nedeje, ale kdyz zadam parametr vga=0x314 primo do promptu
lila pri bootovani, vypada Kernel command line stejne, ale vse funguje,
framebuffer zapnuty, zobrazi se tucnak a vse je tak jak ma. Cimpak to
muze byt?

> Mate to zapnute v kernelu ? (CONFIG_VIDEO_SELECT)
mam CONFIG_VIDEO_SELECT=y v .config dokonce dvakrat, jednou v Console
drivers, podruhe v Frame-buffer support

> Po zmene lilo.conf jste pustil lilo ?
jiste, viz. vypis "Kernel command line", append se tam promitnul

jadro nyni verze 2.4.1, ale tentyz problem i s 2.4.0, jina jadra jsem
netestoval, lilo verze 21-3, nejnovejsi verzi 21.6 se mi brani
kompilaci.

Ing. Roman LISZKA				AplInt
mailto: webmaster na www.hledam.cz			Dukelska 672
tel.: +420 659 334 621, +420 603 344611		739 61 Trinec 1
http://www.hledam.cz				Czech Republic