VGA=ASK

Daniel Kmínek kminek na mite.cz
Úterý Únor 13 12:55:01 CET 2001

Roman Liszka napsal

> ale nic se nedeje, ale kdyz zadam parametr vga=0x314 primo do promptu
> lila pri bootovani, vypada Kernel command line stejne, ale vse funguje,
> framebuffer zapnuty, zobrazi se tucnak a vse je tak jak ma. Cimpak to
> muze byt?

To by mohlo souviset s tim, ze lilo (nektere) neumi prevadet hexa hodnoty a
musi se to tam psat v deca
Aspon to pisou vesafb.txt. A na me to dela dojem ze kdyz to napisete do
promtu lila, tak to lilo dostane prevedene a proto to funguje...(?)

A taky je tam napsano

Linux_kernel_mode_number = VESA_mode_number + 0x200
V tom bylo reseni toho problemu co jsem popisoval ze to hazelo chyby ze to
nezna mod kdyz jsem psal hodnoty nad 300.
Takze  ted mi to funguje tak ze mam v lilu VGA=ASK a kdyz se me to pri
nabehu zepta, napisu 101 a mod se nastavi na 640x480

Daniel Hermit Kminek