Vyhodnost L2 cache

Vitezslav Kosina kosina na printsoft.cz
Úterý Únor 13 12:35:49 CET 2001

Dne po 12. únor 2001 14:30 jste napsal(a):
> Dobry den,
> planujeme koupeni noveho serveru a rozhodujeme se nad velikosti L2 cache
> u PIII. Je vyhodne koupit procesor na nizsi frekvenci s velkou (2MB) L2
> cache nebo rychlejsi procesor s mensi L2? Mate nekdo prakticke
> zkusenosti nebo stranku s benchmarky?
> Server by mel byt 4xPIII(1GHz/1MB L2 nebo 700MHz/2MB L2), 2-4GB RAM,
> operacni system samozrejme Linux a provozovana uloha Oracle s cca 15 GB
> dat a plus dalsi vicemene nepodstatne ulohy.
> Budu rad za jakekoliv podnetne nazory a doporuceni.
>
> S pozdravem A.Koval

Dovolím si vyslovit osobní názor. Vzhledem k tomu co Vás budou ty procesory
s velkou L2 cache stát (a to neuvažuju takový "drobnosti" třeba základní
deska) nevím, nevím jestli je to dobrá investice.  Osobně, když jsem
diskutoval Váš dotaz s kolegy od hardware tak mi o tom řekli pouze, že to
vypadá jako "manažerský nápad".  Můžeme o tom podiskutovat.

Vítězslav Košina
kosina na printsoft.cz