Co potrbuji k pouziti kernelu 2.4.0

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Únor 13 13:39:14 CET 2001

On Tue, Feb 13, 2001 at 12:46:42PM +0100, Jiri Mlika wrote:

>      Dobrý den

Ahoj,

>       Co vsechno potřebuji, abych mohl pod RH 7.0 úspěšně používat kernel
> 2.4.0. Existují nějaká vhodná rpm. Přímo od RedHatu?
>      Také mi není jasné, čím to mám přeložit, stačí kgcc co je v RH 7.0?
Precti si soubor Documentation/Changes ve zdrojacich. Jsou tam psane verze
utilit, ktere nutne potrebujes. Hlavne pozor na:
  * modutils   _
  * e2fsutils  _} fatalni
  * isdn
  * ppp - vetsinou je splneno
  * gcc (eggcs), binutils - hlavni jadro problemu. Doporucuji projit archiv
konferenci, o vhodnosti prekladace bezelo nekolik threadu, konkretne byly
problemy z RH verzi gcc (tusim 2.96neco), egccs by mely fungovat, gcc 2.95.1
(slackware) tez. Muzes stahnout budto zdrojaky, nebo dneska uz snad i v
updates rpm primo do RH.

>      S pozdravem
>                                Jiří Mlíka

Zdravim
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz