Co potrbuji k pouziti kernelu 2.4.0

Úterý Únor 13 14:33:48 CET 2001

On Tue, 13 Feb 2001, Jiri Mlika wrote:

> Co vsechno potřebuji, abych mohl pod RH 7.0 úspěšně používat kernel
> 2.4.0. Existují nějaká vhodná rpm. Přímo od RedHatu?

Ostre jadro 2.4.0 pouziva verejna betaverze RH 7.1 (Fisher). Staci
aktualizovat na ni (tedy presneji jen potrebne balicky podle souboru
/usr/src/linux/Documentation/Changes toho noveho jadra, ktere chcete
pouzit. Nejnovejsi balicky od RH jsou v distribuci Raw Hide, ktera je
aktualizovana prakticky denne (ale neni jako celek testovana, je to
vyvojova vetev, preklapi se do ni pravidelne nove udelane balicky).

ftp://sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/ftp.redhat.com/redhat/beta/fisher/en/OS/i386/RedHat/RPMS/
ftp://sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/ftp.redhat.com/rawhide/i386/RedHat/RPMS/

> Také mi není jasné, čím to mám přeložit, stačí kgcc co je v RH 7.0?

Jadro 2.4.x se bezproblemove preklada novym kompilatorem GCC 2.96.

--
                        Milan Kerslager