pine problem

Úterý Únor 13 23:32:40 CET 2001

On Tue, 13 Feb 2001, Lukas Cirkva wrote:

> pine (4.30) mi posledni dobou zacina zlobit. Pri pokusu o nacteni mailboxu
> pomoci pine na urcitych slozkach zahlasi chybu a ukonci se. Vypis chybove
> hlasky:
> Problem detected: "Received abort signal".
> Pine Exiting.

To nejspis znamena, ze folderu se dostalo neco, co mu opravdu, ale opravdu
nechutna. Nejprostsi cesta je metodou puleni intervalu nalezt cast
(nejspis jednotlivou zpravu), ktera ho depta a tu editorem upravit nebo
zrusit. Vice sofistikovana cesta by spocivala v tom, ze se Pine prelozi
s ladicimi informacemi, spusti pod debuggerem a analyzuje se jeho stav
v okamziku, kdy se chysta spachat sebevrazdu.