pine problem

Libor Pavlik libor.pavlik na etnetera.cz
Středa Únor 14 08:53:46 CET 2001

Lukas Cirkva wrote:

> Zdravim,
>
> pine (4.30) mi posledni dobou zacina zlobit. Pri pokusu o nacteni mailboxu
> pomoci pine na urcitych slozkach zahlasi chybu a ukonci se. Vypis chybove
> hlasky:
>
> Problem detected: "Received abort signal".
> Pine Exiting.
>
> Stava se mi to u slozek, ktere ctu pomoci vice klientu (NN, IO, pine, mutt)
tady by mohla byt chyba

netscape si do tech slozek uklada jeste pomocny *.summary soubory a na
tech by ten pine mohl padat, kdyz je smazes nic se nestane, akorat pri
pristim nacteni ty slozky v netscapu to bude trvat o chlup dyl.

Liboru