LyX a aspell

Jiri Mlika jmlika na volny.cz
Středa Únor 14 00:06:37 CET 2001

Petr Kolar wrote:

> Cestina ma mnohem vetsi pocet slovnich tvaru nez anglictina. Ispell ma
> ulozeny pouze zakladni tvary (+ jak odvodit dalsi tvary), zatimco aspell
> vsechny tvary. Protoze neni nijak optimalizovany, tak zabira silene pameti
> a na strojich, ktere ji maji nedostatek, je nepouzitelny (pro soucasny
> cesky slovnik z ispellu to znamena, ze aspell je nepouzitelny i na
> strojich s 32 MB RAM - je jedno kolik mate swapu). Reseni: nainstalujte si
> ispell

     No to tedy udělám. To je teda pěknej prevít ten aspell. Jestli mu
nestačí ani 96 MB RAM co mám v počítači. No tak nevím, ale nějak to jde se
softwarem z kopce je to samej žrout paměti. To jsou samý StarOffice a
aspelly. Vůbec se mi takové programy nelíbí.

     Děkuji za radu.

                                      Jiří Mlíka
Ji?í Mlíka      e-mail:   jmlika na volny.cz
                          jmlika na post.cz