Vyhodnost L2 cache

Ales Koval koval na suas.cz
Středa Únor 14 07:52:14 CET 2001

Vitezslav Kosina wrote:
> Dovolím si vyslovit osobní názor. Vzhledem k tomu co Vás budou ty procesory
> s velkou L2 cache stát (a to neuvažuju takový "drobnosti" třeba základní
> deska) nevím, nevím jestli je to dobrá investice.  Osobně, když jsem
> diskutoval Váš dotaz s kolegy od hardware tak mi o tom řekli pouze, že to
> vypadá jako "manažerský nápad".  Můžeme o tom podiskutovat.

Dobry den,
asi si nerozumime. My ten vykon opravdu potrebujeme. Soucasne reseni je
na clusteru s 2 Alpha servery a bezi na hranici vykonnosti. S databazi
pracuje soucasne nekolik set lidi. Proto chceme vyzkouset reseni na x86
platforme, kde uvazujeme i pripadne nasazeni Oracle Parallel Serveru.

> Vítězslav Košina
> kosina na printsoft.cz

S pozdravem A.Koval