Vyhodnost L2 cache

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Únor 14 08:39:48 CET 2001

> Dobry den,
> asi si nerozumime. My ten vykon opravdu potrebujeme. Soucasne reseni je
> na clusteru s 2 Alpha servery a bezi na hranici vykonnosti. S databazi
> pracuje soucasne nekolik set lidi. Proto chceme vyzkouset reseni na x86
> platforme, kde uvazujeme i pripadne nasazeni Oracle Parallel Serveru.

A co bezite na tych alphach? Digital Unix ?
64bitovu alphu so 64bitovym DU nahradzat 32bitovymi procesormi s
32bitovym OS, ktore budu mat viacej MHz je zaujimavy napad.

Ked uz bezite tie klustre, tak by som pouvazoval si kupit nejaku "vacsiu"
alphu. Ide to dost do penazi, takisto aj upgrade je strasne drahy.
Ale pri tom co potrebujete by sa Vam to mohlo oplatit.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2