StarOffice - volna licence i pro firmy?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Únor 14 10:06:48 CET 2001

On Wed, 14 Feb 2001, Roman Sery wrote:

>  Zdravim,
>
>  na Penguin.cz se obevila zprava, ze StarOffice je free uz i pro firmy. Co
> je
>  na tom
>  pravdy? Ja jsem v licenci pouze nasel, ze je free pro interni pouziti v
>  organizacich a pro
>  skoly, ale myslim si, ze organizaci se mysli neziskove organizace.

StarOffice 5.2 podle sve stavajici licence na webu sun.com opravdu
umoznuje pouze osobni pouziti.

Nicmene existuje projekt openoffice.org, ktery jak nazev napovida je
opravdu open pro kazdeho.

Kdyz se ted bavime o StarOffice, prochazel jsem si nominovane projekty pro
rok 2000 v Linuxove oblasti.
http://www.linux.cz/czlug/shromazdeni/2001-Skalsky-dvur/projekt_roku/

Je tam mezi nimi i projekt "Lokalizace StarOffice 5.2" od SuSE tymu. Vazim
si prace lidi v SuSE na tomto projektu, i kdyz samozrejme nesouhlasim s
"licencovanim" tohoto produktu zminene firmy, ale v soucasne dobe NELZE
vlastne tento produkt ziskat. Na webu je pouze suche prohlaseni, ze se
pracuje na uprave cestiny, ale uz se vi, ze duvod je jiny.

Jak je tedy mozne hodnotit takovy projekt, kdyz ho nelze vlastne
vyzkouset?

R.V.