BFU: vmlinuz*

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Středa Únor 14 10:18:44 CET 2001

> Od:     Horáček Petr <horacek na sosvyskov.cz> 14.02.2001 10:13:19
>
>DD
>prosim vas, nevite nekto, co je toto za soubory? Nasel jsem je na nasem
>proxy a zabiraji vice jak 3/4 disku.
>Diky
> Petr

Soubor vmlinuz vznika pri prekladu kernelu. Napriklad takto:
napred make xconfig (je to veci pohodli a nazoru, ja proste z Xsek), potom:
make dep; make clean; make bzImage; make modules; make modules_install;
make bzlilo

Prikaz make bzlilo vytvori v korenovem adresari soubory  vmlinuz a
System.map

Dale mrknete treba sem
http://www.root.cz/clanek.phtml?id=531
Ovsem, proc zabiraji 3/4 disku, to Vam nepovim. Jste si jist, ze si na proxy nikdo nehral?:-(

Michal Vymazal