obcasne pripojovani tiskarny

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Únor 14 12:52:22 CET 2001

On Wed, Feb 14, 2001 at 09:52:55AM +0000, pavel hampl wrote:
> St, 14 úno 2001 - Miroslav PRAGL:
> >

> taktak, linuxu je celkem jedno, jestli je tiskarna pripojena nebo ne
> nebo jestli je vypnuta, kdyz zrovna netiskne :O)
> Tohle neshodi dokonce ani wokna.
> Kamaradum v praci jsem obcas tiskarnu sebral a ani mi moc nenadavali.
> :O)

Nesouhlasim. linuxu je sice jedno, jestlije tiskarna pripojena nebo ne, protoze
ma data ulozena ve fronte, tzn. pokud tiskarnu odpojis, nevadi to. To ale
neznamena, ze muzes tiskarnu _vyrvat_. Proboha, dovedes si predstavit co to
napr. na notasu s ECP/EPP portem provede? K teme videl/nevidel: Uz jsem
dva stroje takhle odpalene videl, takze si davej bacha. Kdyz uz, tak USB
nebo serial, to je na to stavene, ale paralelni port stejne jako klavesnice
nebo starsi monitory, neni staveny na vytrhovani za pochodu. Na vetsine PC
se to sice prezije, ale az prijdes o board na notasu za X tisic tak te humor
prejde (neber si to osbone :-)

omlouvam se za OT

Dave

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz