StarOffice - volna licence i pro firmy?

Richard Jelinek rj na suse.cz
Středa Únor 14 14:35:16 CET 2001

Stanislav Meduna wrote:
> Hmm, Chip ho distribuovat nemoze (dokonca kvoli tomu znicil
> uz vylisovane CD-cka a pozdrzal distribuciu, a to je sakra pruser),

CDcka se neznicily.

> vy to nedistribuujete a sukromne osoby to maju riskovat? Ten
> produkt _nie_je_ realne dostupny, ergo niet co hodnotit.

No ok. Tak az bude patch na nasem WWW-servru tak zase bude co hodnotit.

> Vsadili ste na sporne riesenie, obratilo sa proti vam. Nemozem
> povedat, ze by som lutoval - "kdo cim zachazi, tim taky schazi"...

Zkusim si taky:

"To se jeste uvidi"...

;-)

--
S pozdravem,

	Dipl.-Inf. Richard Jelinek

SuSE CR, s.r.o.                                 e-mail: rj na suse.cz
Drahobejlova 27                                 tel: +420 2 8309 5373
190 00 Praha 9                                  fax: +420 2 8309 5374
Ceska republika                                 http://www.suse.cz