StarOffice - volna licence i pro firmy?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Únor 14 12:28:34 CET 2001

Richard Jelinek schrieb in Nachricht <3A8A5B3E.35EDD1E3 na suse.cz>...

>Zeptat se treba tech lidi ktere si ten balik uz stahli jestli ho
>nemuzou poskytnout?

Hmm, Chip ho distribuovat nemoze (dokonca kvoli tomu znicil
uz vylisovane CD-cka a pozdrzal distribuciu, a to je sakra pruser),
vy to nedistribuujete a sukromne osoby to maju riskovat? Ten
produkt _nie_je_ realne dostupny, ergo niet co hodnotit.

Vsadili ste na sporne riesenie, obratilo sa proti vam. Nemozem
povedat, ze by som lutoval - "kdo cim zachazi, tim taky schazi"...

Zdravi
--
                                                    Stano