linux distribuce pro 'novy' hardware wanted

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Středa Únor 14 14:51:35 CET 2001

Jan Karabina wrote:

> potreboval bych doporucit distribuci (bylo by pekny kdyby mela
> vymozenosti jako X 4.0, KDE 2.0, gnome atd...proste aby se to libilo
> windozakovi:) pod kterou by chodil nasledujici hardware:
>
> deska Abit BX133-Raid s BX chipsetem,
> celeron 566 na 893, grafarna ASUS s GForce2-MX, zvukarna SB-live Player
> 1024,
> modem externi Microcom CE, harddisk IBM UltraATA-100, USB mys
>
> kamarad (totalni windozak ale zadny BFU) si chtel nainstalovat linux, a
> zkusil RH 7.0
> a dopadl spatne. Asi protoze ma docela novy hardware.
> [...]

Osobne jsem z toho nemel v ruce GeForce, celeron a tu desku.
To bych ale nevidel jako problem.
Ostatni jede:

1) instalace RedHat 7.0 CZ (+ vsechny relevantni updaty)
2) novy kernel (ted prave 2.4.2-pre3) - v nem povolit
   ten UltraATA - v mem pripade ale Promise (!)
3) restartovat - jestli zije
4) shodit, prepojit disk na 100 konektor a nahodit: pozor,
   ted to neni /dev/hda, ale /dev/hde => lilu dat parametr root=/dev/hdeCOSI
   a pak prepsat potrebne v /etc/fstab
5) na ten SB doporucuji pouzit alsa drivery (vcera mi to proslo)
   viz www.alsa-project.org, plus pak do /etc/modules.conf pridat
   rucne radku: "alias sound-slot-0 emu10k1"
6) XFree86 mi s novym kernelem jedou jen ve verzi 4.0.2,
   coz je pro ten zmineny RedHat bez problemu ke stahnuti z redhat-rawhide
   a slape to "rovnou" (temer :)

7) externi modem je jiz zrejmy (podle toho, co s nim chcete)

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz