linux distribuce pro 'novy' hardware wanted

Martin Trtúšek trtusek na volny.cz
Čtvrtek Únor 15 00:08:17 CET 2001

> From: cz-comp-linux na ern.kit.vslib.cz
> [mailto:cz-comp-linux na ern.kit.vslib.cz]On Behalf Of ivop na regionet.cz

> Osobne jsem z toho nemel v ruce GeForce, celeron a tu desku.
Doplnim neco o te desce. Nemam primo ji, ale ASUS KT7-RAID kde se o
UltraATA-100 stara chip HPT370. Instaloval jsem RH6.2CZ (jadro 2.2.14) a to
disk na ATA-100 nevidelo. Nastesti jsem mel na EIDE jeste druhy HDD.
Updatoval jsem na 2.2.18 a aplikoval jsem patche od Hedrika. Po rekompilaci
se disk z ATA-100 hlasi /dev/hde.
Pri pokusech z prehozenim / adresáře z hda na hde jsem se chvilku ocitl v
nebootovatelne situaci (ja jsem tam zaraz delal jeste i skatulata hejbejte
se s hdb, a tak ani FDD vytvorena by make bzdisk nenasla /). No strcil jsem
do CD-ROM pro zkousku instalacni CD Suse6.4Eval (z Chip, jadro 2.2.14) a to
kupodivu videlo i /dev/hde. Takze soudim ze SuSe by mohla videt ten ATA-100
disk hned od zacatku.
Dale jsem pri monitoringu info o tomto hw nasel zminku i o tom, ze
Mandrake7.2 (verzi nevim presne) taktez primo z distribuce vidi ATA-100
disky realizovane by HPT370.
S dalsim neporadim, jen upozornim ze s HPT370 se po Linuxem zatim neda
rozchodit hw raid.

Martin Trtusek