CVS a kryptovany prenos

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Únor 14 18:13:38 CET 2001

Dobry den,
chci rozchodit CVS posilajici data kryptovane. Dost dlouho jsem si s tim
hral, ale nepodarilo se mi to.

Dozvedel jsem se, ze pro moznost pouziti sifrovanych prenosu musi byt
CVSko kompilovano s autentifikaci kerberos, nebo gssapi, coz se mi
nepodarilo. Nelenil jsem a stahnul jsem si rpm-ko cvs-1.11 z
www.cvshome.org v kerberos verzi. (cvs-1.11-kerberos-i686.rpm),
kterezto vyzadovalo libcrypto.so.0. Po dlouhem hledani jsem to nasel v
baliku openssl-0.95-1.i386.rpm. Naistaloval jsem obe, do /etc/inetd.conf
jsem pridal radky pro cvs, jak pserver na portu 2401, tal kserver na
portu 1999, ale nepodarilo se mi pomoci metody kserver pripojit k cvs
serveru. Hlasilo mi to, ze mam v CVSROOT nastavenu metodu kserver, ale
binarky serveru nepodporuji kerberos. Pak jsem se snazil si cvs-ko
prelozit ze zdrojaku, ale to se mi s podporou kerberos a kryptovani
prenosu, take nepodarilo. Podle me je nejak podelany configure script.
Vetsinou to padalo na tom, ze nenasel krb.h a nejaky header v adresari
/usr/kerberos/include/kerberosIV/, proto, ze mel ve zkusebnim programku:

#include "kerberosIV/...."
a snazil se to prelozit pomoci
gcc -I/usr/kerberos/include/kerberosIV ...
coz se mu ze zrejmych duvodu nepodarilo. Kdyz jsem upravil configure.in
tak, aby to proslo, tak zase nenasel libkrb.so, tak jsem to opravil, ale
stejne se mi nepodarilo bytvorit config.h tak, aby tam bylo #define
HAVE_KERBEROS.

Vite nekdo jak na to? Co delam blbe?

Diky, Libor Chocholaty