StarOffice - volna licence i pro firmy?

Středa Únor 14 22:36:11 CET 2001

On Wed, 14 Feb 2001, Libor Chocholaty wrote:

> Naprosta pravda. Nechapu o cem se tady vsichni hadaji, co je spatneho na
> anglickem SO? Po4e3tit jde, tak co? At si SuSE vyviji veci pro svoji
> distribuci (tm). Ja zustavam u anglickeho SO.

Hlavni problem neni v distribuci ani v prekladu. Problem je v tom, ze ze
strany SuSE zde zaznivaji vypady, ktere si nekteri nedaji libit (napriklad
ja, i kdyz se vzdy snazim co nejdele mlcet). Sam jsem pritom takove veci
neinicioval ani jsem je nevracel ve stejnem tonu (a ekvivalentnich
urazkach) - presto se to z jejich strany vzdy stupnovalo.

Zvlastni na tom je, ze o nas nekteri z te firmy tvrdi, ze: "slapeme v
blate a tme", "kricime FUD [smerem na SuSE]", "jsme nevyzrali", "ze
lzeme", "ze se od nich musime naucit chovat [mysli se linuxove podnikani]"
a da se pokracovat (v uvozovkach jsou vyznamove prepisy). Sami pritom
podnikaji prazvlastni kotrmelce a navic se neboji odsuzovat svou
konkurenci (nejlepe tim, ze ji pripisuji chovani, ktere posleze sami
praktikuji) a obhajuji se nelogickymi tvrzenimi od veci. Pak se desne
divi, ze se na jejich invektivy nekdo ozve.

Skoda - poslednich par tydnu to vypadalo, ze to skoncilo a ze se poucili.

No, nejspis jim totalne nerozumim(e). Radsi toho (podle nahore
prezentovane rady) necham, protoze ta diskuze evidentne nema vyznam a jen
provokuje p. Jelinka k tomu, aby mi vyhrozoval: "...provedu postup jinak.
Ale uz ted silne pochybuju ze se vam to bude libit - pane kolego.". Asi je
jeho hlavnim marketingovym cilem predvest, ze i na volne siritelnem Linuxu
se daji provadet extra drsarny natruc proti firme, ktera spolupracuje (!)
na stejnem dile (oops, ten boj je veden proti jednomu cloveku :-), ach
jaka to cest!).

Ok, tak se tedy nechame p. Jelinkem poucit, jak se to ma delat (slovo
kolega se mu nelibi, asi se [pravem] nepovazuje za cloveka z linuxove
komunity).

--
                        Milan Kerslager