StarOffice - volna licence i pro firmy?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Únor 15 00:01:19 CET 2001

On Wed, 14 Feb 2001, Milan Kerslager wrote:

> [...]

....skráceno.....

> [...]
> provokuje p. Jelinka k tomu, aby mi vyhrozoval: "...provedu postup jinak.
> Ale uz ted silne pochybuju ze se vam to bude libit - pane kolego.". Asi je
> jeho hlavnim marketingovym cilem predvest, ze i na volne siritelnem Linuxu
> se daji provadet extra drsarny natruc proti firme, ktera spolupracuje (!)
> na stejnem dile (oops, ten boj je veden proti jednomu cloveku :-), ach
> jaka to cest!).
>
> Ok, tak se tedy nechame p. Jelinkem poucit, jak se to ma delat (slovo
> kolega se mu nelibi, asi se [pravem] nepovazuje za cloveka z linuxove

PANE BOŽE UŽ TOHO NECHTE A MYSLÍM TÍM OBĚ STRANY UŽ TOHO BYLO DOST !!!!

Nechcete toho už nechat, anebo nebylo by vhodnější kdyby se sešli zástupci SuSE a odpůrci někde na stadionu a dali jste si do čůmáků.
A nebo si založte vlastní konferenci.

PS. Vše co se týká SuSE a SO posílám do /dev/null
PS2. Uděluji si 1000 černých puntíků.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.